Wednesday, 21 February 2018

Bags for spring 2018? Here it is!

Every so often here, in the morning it seems almost spring and so just today I decided to look for a new bag for me! These are the fashion proposals, what do you think?
These models are all from Balenciaga brand. The first is a bright green bag, very large in sack shape and is covered by a thick fringe, cut out of a fabric that had been decorated with the brand name. The central bag in red, is made of solid plastic with a captivating colour, in practice a chic version of the mason's lunchbox! The third bag is suitable for spring drizzles  I find it nice and also brilliant! As you can see, the bag is covered with coloured plastic cloth that looks like a small raincoat.
The circulated bag by Vivienne Tam leads us to a bohemian atmosphere, with coloured suns and moons that perfectly match the intertwined decorations attached to the handle. Of this handbag with a Chloe bag design, in leather, I really like the particular of the silver or gold chain used as a handle and also the closure. Loewe's latest bag is for casual occasions. It has a rounded design and a rustic touch. The detail of the knot is very beautiful.
Ogni tanto qui, al mattino sembra quasi primavera e così proprio oggi ho deciso di cercare una nuova borsa per me! Queste sono le proposte di moda, cosa ne pensate?
Questi modelli sono tutti del brand BalenciagaLa prima e' una borsa verde brillante, molto capiente a sacco ed e' coperta da una fitta frangia, ritagliata da un tessuto che era stato decorato con il nome del marchio. La borsa centrale in rosso, e' fatta con della plastica solida dal colore accattivante, in pratica una versione chic del lunchbox del muratore! La terza borsa e' adatta per le pioggerelle primaverili io la trovo simpatica ma anche geniale! Come vedete la borsa e' ricoperta di stoffa colorata in plastica che sembra un piccolo impermeabile.
La borsa circolate di Vivienne Tam ci porta ad un'atmosfera bohémien, con soli e lune colorate che si abbinano perfettamente con le decorazioni intrecciate attaccate al manico. Di questa borsetta dal design a sacca di Chloe, in pelle, mi piace molto il particolare della catena d'argento o d'oro usata come manico e anche la chiusura. L'ultima borsa di Loewe e' per le occasioni casual. Ha un design arrotondato e un tocco rustico. Molto bello il particolare del nodo.

8 comments:

  1. Great selestion

    Have a nice day! :)

    ReplyDelete
  2. Cara Grace, ai scelto bene le borse, una più bella dell'altra.
    Ciao e buona giornata con un forte abbraccio e un sorriso:-)
    Toma

    ReplyDelete
  3. Originali. Buona giornata.
    sinforosa

    ReplyDelete
  4. Bellissime le ultime due. Complimenti una carrellata di moda da tenere presente. Anche se qui l'inverno non si è fatto sentire, la primavera è sempre uno sprone al cambiamento. Buona giornata. Ciao Stefania.
    Tra monti, mari e gravine

    ReplyDelete
  5. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    ReplyDelete
  6. Great post! I like your blog!

    ReplyDelete
  7. devo dire che questa selezione di borse è proprio insolita, però la penultima mi piace molto.

    ReplyDelete

thanks for stopping here...

Ecological furs

Today an ecological post to talk about the new trends for this winter about the use of synthetic fur. I must say that the debate about the...